Παρασκευή 16 Μαΐου 2014



ΔΙΑΦΟΡΑ μέχρι και ΑΔΙΑΦΟΡΑ

123

ΠΑΠΑΤΖΗΣ

Έχω, έχω, έχω, έχω,
και τι δεν έχω
πουλάω, πουλάω, πουλάω,
αγοράστε, αγοράστε, αγοράστε,
παραμύθια για χαζούς,
χάντρες, καθρεφτάκια,
τι είναι οι πενταροδεκάρες που θα δώσετε,
μπροστά στην ηδονή που θα νοιώσετε,
από την απόκτηση σπουδαίων πραγμάτων,
ιδεών άπιαστων, σαν το ποδάρι του ανέμου,
πουλάω παπάδες στους παπάδες,
στους δεσποτάδες μεγαλόσταυρους,
στους καλογέρους  κομποσκοίνια ,
στον τσαγκάρη υποδήματα,
παστή σαρδέλα στον μπακάλη,
σαμάρια σε ξεσαμάρωτα γαϊδούρια,
παραμυθένια ψέματα στους πολιτικούς ,
τρέλα πουλάω  στους  τρελούς,
λαγούς πουλώ  με πετραχήλια,
το λαγό φτιάξε τον στιφάδο,
άσε να λιάζεται το πετραχήλι.

Χρειάζομαι προκαταβολή,
για να σας τα φέρω όλα τούτα,
κι’ άμα δεν δείτε χαΐρι
θα πει πως δεν με πληρώσατε καλά,
χρειάζομαι κι’ άλλη προστάντζα
για να σας φτιάξω μίξη,
πενήντα τόνους κάρβουνο
πενήντα τόνους χώμα,
ασβέστη είκοσι τόνους
και νερό αγιασμένο
για να δέσει καλά.

Κάθε πρωί και βράδυ
πριν το φαί και πριν  τον ύπνο
θα παίρνετε τη δόση σας,
σε κάθε σας κιλό που σας βαρύνει
ένα γραμμάριο μετρημένο,
θα ζήσετε μ’ αυτό, διακόσια χρόνια,
ναι, περισσότερα και λίγα είπα,
μέχρι τότε, θα λέτε στα εγγόνια σας,
παραμύθια για λύκους και τσακάλια,
για μια τρόικα που τερμάτισε το βίο της.

Άμα και τώρα δεν δείτε καλό
τελείως άχρηστοι, εσείς θα φταίτε,
δεν κάνατε σωστές αναλογίες
δεν ανοίξατε σωστά το στόμα
να χάσκει με κανονικότητα,
δεν φταρνιστήκατε πιο πριν.

Για το καλό σας  μη με ψάξετε,
παλιά καραβάνα σωστός παπατζής
που σέβεται τον εαυτό του,
φροντίζει να μην είναι αισθητή
η  κατ’ ανάγκην απουσία του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου