Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014



ΔΙΑΦΟΡΑ μέχρι και ΑΔΙΑΦΟΡΑ

Καλημέρα.

                        143

ΞΕΝΑ ΧΕΡΙΑ

Τα χέρια μου ήταν ξένα
υπηρέτες που εκτελούσαν
τις πιο βαριές και άχαρες δουλειές
πολλές φορές τα βρήκα να χτίζουν
πύργους κάστρα και επαύλεις
άλλες πάλι φορές τα είδα
να μαλώνουν με τα σύννεφα
να τα βάζουν με τον καιρό
και με τους  ανεμόμυλους ακόμη
τα στερούσαν τάχα καθώς έλεγαν
το οξυγόνο απαραίτητο στοιχείο
για τις συχνές Ουρανοβασίες τους
μέχρι χθες έτσι όριζα τα χέρια μου
τη θέση τους στον κόσμο μου.

Μα σαν σε γνώρισα του κάκου
έπαψαν να είναι υπηρέτες
ξάφνου γίνανε αφεντικά
εκείνα με ορίζουν πλέον
αυτά με οδηγούνε τώρα
στους πυρίφλεκτους Ουρανούς
στα παρθένα πυκνόφυτα δάση
ανεξερεύνητα πόσες ζωές τώρα
με παρασέρνουν άβουλο έρμαιο
σε  παφλασμούς αδιάπτωτων ονείρων
σάρκας παλλόμενης φλεγόμενης
αλλά επαίτιδας συνάμα
κάθαρσης επαχθών μαρτυρίων.

Αυτά τα χέρια μου σε έλυσαν
σε ελευθέρωσαν από εσένα
με ανάστησαν τα χέρια μου
με ανέσυραν από την αφάνεια
με έσωσαν από τον αφανισμό.

Αγαπώ τα εργατικά μελετηρά
δοσμένα στη δράση χέρια  μου
είναι οι ταχυδρόμοι της ψυχής μου
είναι η προέκταση της καρδιάς μου
που σε αγκαλιάζουν τόσο φλογερά
που με απογειώνουν τόσο αληθινά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου