Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014



ΔΙΑΦΟΡΑ μέχρι και ΑΔΙΑΦΟΡΑ

                         82

      ΠΑΠΑΤΖΗΣ

Έχω έχω έχω έχω
και τι δεν έχω
πουλάω πουλάω πουλάω
αγοράστε αγοράστε αγοράστε
τι είναι οι πενταροδεκάρες που θα δώσετε
μπροστά στην ηδονή που θα νοιώσετε
από την απόκτηση σπουδαίων πραγμάτων
ιδεών άπιαστων σαν το ποδάρι του ανέμου
πουλάω παπάδες στους παπάδες
στους δεσποτάδες μεγαλόσταυρους
στους καλογέρους  κομποσκοίνια
στον τσαγκάρη υποδήματα
παστή σαρδέλα στον μπακάλη
σαμάρια σε ξεσαμάρωτα γαϊδούρια
παραμυθένια ψέματα στους πολιτικούς
τρέλα πουλάω  στους  τρελούς
λαγούς πουλώ  με πετραχήλια
το λαγό φτιάξε τον στιφάδο
άσε να λιάζεται το πετραχήλι.

Χρειάζομαι προκαταβολή
για να σας τα φέρω όλα τούτα
κι’ άμα δεν δείτε χαΐρι
χρειάζομαι κι’ άλλη προστάντζα
για να σας φτιάξω μίξη
πενήντα τόνους κάρβουνο
πενήντα τόνους χώμα
ασβέστη είκοσι τόνους
και νερό αγιασμένο
για να δέσει καλά
κάθε πρωί και βράδυ
πριν το φαί και πριν  τον ύπνο
θα παίρνετε τη δόση σας
σε κάθε σας κιλό γραμμάριο.

Άμα και τώρα δεν δείτε καλό
τελείως άχρηστοι εσείς θα φταίτε
δεν κάνατε σωστές αναλογίες
δεν ανοίξατε σωστά το στόμα
δεν φταρνιστήκατε πιο πριν.

Για το καλό σας  μη με ψάξετε
παλιά καραβάνα σωστός παπατζής
που σέβεται τον εαυτό του
φροντίζει να μην είναι αισθητή
η  κατ’ ανάγκην απουσία του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου