Κυριακή 9 Αυγούστου 2015

Καλημέρα, καλή εβδομάδα.

ΑΓΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ

Γιατί αλό
παρακαλώ;
Το γεια μ’ αρέσει πιότερο
πανέμορφος χαιρετισμός
μα και ευχή αντάμα
για υγειά σαν θάμα.

Σισύφεια τα χρόνια
και πέτρες  κακοτράχαλες
λουσμένες με αλάτι
γλυφές από τον ίδρο μας
αλλά μα παρά ταύτα
συνήθισα τη φτώχεια μου.

Τώρα μες το πλούτο(ς)
και τη βαριά τη χλίδα
που μου τάζετε
πώς να τα αντέξω;
Μου λέτε πως;

Άγιοι άνθρωποι
τελείως  πράοι
θεοσεβούμενοι
της κατανόησης
της καλοσύνης
της μετάνοιας
με το σταυρό στο χέρι
πάντα έτσι
οι σταυρωτές
να σφάζουν
μπαμπακένια
μισέλληνες
μισάνθρωποι
και να πιστεύω
με το στανιό πως θένε
να με εξευρωπαΐσουν.

Αφήστε με
στον τόπο μου
με τον δικό μου
τρόπο μου
δεν θέλω χάδια
μήτε και ρεβεράντζες.

Τη φτώχεια τη συνήθισα
το πλούτο(ς) δεν αντέχω.

Αφήστε με
αφήστε με
αμάν πια.

Το οποίον
και τουθόπερ
ΑΣΙΧΤΙΡ.

Ο αντιγραφέας

Κοσμάς Ηλιάδης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου